Oznur35 Ya korkutmak amaçlı post açmadım aslında bilgi almak istedim sadece pazartesi tekrar kontrole gidecem cesaret alabilmek için , normalde acıtmıyormuş herkes öyle söylüyor ben şuana kadar olmamıştım hiç çok hafif birşey bekliyordum birde 40 haftalık oldum arkadaşların da dediği gibi bayağı soktu elini içeriyi kurcaladı doğum için ondan olabilir birde beklentimi karşılamadığı içinde olabilir yani korkutmayayım o yüzden :))