Bfduam o kadarini bilmiyorum canim bana sadece normal polikistik overin cikolata Kistine ceviridigini ve kisirliga neden oldugunu soylemisti doktorum ama ilk cocugum hamile kalmada hic bi sknti yasamadm halk ararsinda dogumla birlikte gider diyolar dogrumudur bilemem ama benim dogumdan sonra hic bi sorun yok dendi kontrolumde suan oglum 3 u bitirdi 2. Ye hamileyim normal polikistik overim vardi ona ragmen 2 cocuguma 1 bucuk yildir ugrasiyodum hamile kalmak icin suan 3 ayi dolduruyoz hamileligimde