bkts Fadiiik hayir degil 😌 ben 10 gun gecikme ile 39 sonucunu aldim, gec dollenme olabiliyor, onemli olan saglikli sekilde artis saglamasi ilk degerinin kac ciktigini aklina takma ☺️
Zeynepp_ Bende ilk 131le öğrendim 2 gün sonra 446 iki gün sonra 1724 sonrasında 1 hafta sonra yaptırdım tekrar 10292 çıktı
HaticeElmas Giz3m10 merhba cnm benm de bat 12 ydi ilk kanı 10 da verdim yani adete 2 gün kala 300 çıktı bugün tekrr verdm 900 çıktı
Giz3m10 HaticeElmas ben adete 5 gün kala vermiş oldum 51,33 çıktı şimdi yine gideceğim bakalım kaç çıkıcak.
Zeynephilal Arkadaşlar merhaba ben ilk verdiğimde 81 çıktı 2. Günde 188 çıktı bir gün ara verip kan verdim düşük mü artmış şimdi yazılanları oluyunca onlara göre benimki baya az gibi görünüyor tedirgin oldum
bkts Zeynephilal hayir gayet iyi 😌 en az %60 artmasi yeterli bulunuyor, sizinki iki katini da gecmis endise etmeyin 🤲🏻
HaticeElmas Giz3m10 bnde 2 gün kala verdim senn değerlrn baya artmş olması lazm bence inşllah artmştr
Elfs Giz3m10 neden korkuyorsunuz ki pozitif olduktan sonra bir daha bakmamışsınız. diğerleri negatif sonuçta. doğru ölçüm 2 güne bir şeklinde ilerler 12 sinde tekrar bakmanız gerekiyordu bugün artık o gününde 2 katını koyarsınız.
Giz3m10 HaticeElmas inşallah canım bugün 1:50 de randevum akşam çıkar sanırım sonuçlarım heyecan bastı :)
Giz3m10 Yasminn0707 24 aralıkta doktora gitmiştim yumurtlamışsın dedi. Döllenmesi vs 28-29 u bulmuştur diye düşünüyorum
Matmazeldecourton Giz3m10 yeşekkür ederim umarım siz sağlıkla kucağınıza alırsınız darısı da tüm isteyenlere olur 🥰🦋
199090 Giz3m10 bence çok takılma doktorunla konuştun mu bende bugün öğrendim hamile olduğumu o yüzden sormak istedim size beta değerini