Giz3m10 Merhaba kızlar gebeliğinizi öğrendiğiniz de betalarınız kaçtı? Sat 15 Aralık 3 Ocak ve 5 Ocak 0.100 10 Ocak 51,33 dü Bugün tekrar gideceğim değerlerime baktırmak için Biraz içimde korku var açıkçası.
Lulikli Giz3m10 2900 küsürle öğrendim öğrendikten 2 hafta sonra doktora gittiğim için bidaha da bakılmadı zaten 😊
Serap_35 Giz3m10 ilk öğrendiğim de 20 günlüktüm 174 3 gün sonra kan verdiğim de 1640 5 gün sonra ise 14068 olmuştu
___Havva27 Giz3m10 7 Kasım son adet tarihim di 7 aralıkta 128,7 çıktı çokta takılmıyorum eskiden beta mi vardı şimdi 2 gün sonra 10 haftayı doldurucaz İnş 🙏doktorum da bir sıkıntı olmadığını söyledi şükür
HaticeElmas Giz3m10 merhba cnm benm de bat 12 ydi ilk kanı 10 da verdim yani adete 2 gün kala 300 çıktı bugün tekrr verdm 900 çıktı
bkts Ben ilk ogrendigimde 39 du, iki gun sonra 121 iki gun sonra 320 oldu 🤲🏻 Korkmayin guzel olur her sey insallah ☺️🤲🏻
Giz3m10 Anne88 ada58 Fadiiik Lulikli bkts Ben öğrendiğim de daha 2 haftalıktı kaset Test ile öğrendim sanırım geç döllenmede olabilir benim 24 ünde yumurtlamıştım 29unda sanırım gebe kaldım. 3ve 5 ocakta çıkmadı 10 ocakta çıktmıştı oda 12. Ve 13. Güne denk geliyor. Artık kendimi motive ediyorum.
bkts Fadiiik hayir degil 😌 ben 10 gun gecikme ile 39 sonucunu aldim, gec dollenme olabiliyor, onemli olan saglikli sekilde artis saglamasi ilk degerinin kac ciktigini aklina takma ☺️
ada58 ben reglime 10 gün kala öğrendim sonra 2 günde bir test verdim 13-75-202 şeklinde gitti. 202 iken reglime 6 gün vardı.
Anne88 Ben ,36 ile öğrendim iki gün önce kimyasal olabilir dediler şimdi bidaha kan vercem inşallah yükselir
Matmazeldecourton Giz3m10 yeşekkür ederim umarım siz sağlıkla kucağınıza alırsınız darısı da tüm isteyenlere olur 🥰🦋
Giz3m10 Ebissss Serap_35 Bugün benimde kontrolüm var bakalım inşallah artmıştır dua ediyorum normal seyrinde artmıştır umarım. 4+2 olarak gözüküyor gebeliğim
Giz3m10 ___Havva27 İnsan ister istemez korkuyor . İlk gebeliğim ikiz di teki düşük ile sonuçlandı . 3 ay hastanede yattım kızımı dünyaya getirebilmek için ve 8 aylık dünyaya geldi. Tekrardan aynı şeyleri yaşamayı kaldıramam o yüzden telaş ediyorum.
___Havva27 Giz3m10 geçmiş olsun Rabbım sana bağışlasın sağ salim kucağina alırsın İnş sen ben ve tüm anneler..
Giz3m10 Ebissss inşallah ebissss umarım içimi ferah tutmaya çalışıyorum hayırlısıyla güzel haber alacağım bugün. 22 sinde özelde randevum var zaten orda daha net herşey belli olur.