Haticee68 berjerdekikaolikalev ayyy insaAllah ya ama çokta umut bağlamak istemiyorum çünkü regl sancıları gibi ağrılarım var olacak diye korkuyorum 😇🥰🥰
Sevilayozdemir Haticee68 bende öyle hissediyorum adet olucak gibi ağrılarım vardı inşallah bebiş vardır
Haticee68 Sevilayozdemir ayyy insaAllah vardır ya istiyoruz tabi ama ben genede kendimi yokmuş gibi hissetmek istiyorum çünkü bir kere kimyasal yaşadım aynısının olmasından korktuğum için genede kendimi yokmuş gibi kandırıyorum 😅🥰
Sinem-Akman Haticee68 benimki çok çok daha silik burda bile gözükmüyordu zar zor ben ışıkta gördm ALLAHım inşAllahhh vardır sende de bendede 😊🤲
yenigebe_1 Haticee68 kuruma çizgisi olmasın kaç dakika içinde çıktı bu çizgi canım. Bende bu ay aynısını yaşadım .
Haticee68 yenigebe_1 10 dak içinde hafif silik birsekilde çıktı daha sonra birazdaha netleşti ama kuruma çizgisine benzemiyordu