Haticee68 Sevilayozdemir ben baya baya baktım durdum galiba ben görmek istediğim için görüyorum falan diye 😅🙃🙃
Sevilayozdemir Haticee68 ama genelde öyle oluyor insan ben mi sasiriyorum diyor yani 😂 sende problem yok bende gördüm 😂 bı kan verirsen net olur ama bence sabredebilirsen bı kaç gün bekle ☺️
Haticee68 Burcu0707 çok sagol kuzum ama korkuyorum kan vermeye çok çok erken varsada benim ilk gebelik kimyasalla sonlandı onuda çok erken öğrenmiştim hem adete daha 5 gün var 2 gün sonra tekrar yapcam ona göre vereyim kanı diyorum genede emin olamıyorum 😅🙃
Hilalbasak Haticee68 canim bu teste gore bebek cok yeni yani daha kan hucresi gibi 😀🙂o yuzden kasık agrisi tamamda mide bulantisi bu haftalarda olmaz psikolojiktir.😀hayirli olsun cnm umarim hamilesindir😘
Haticee68 Hilalbasak aynen öyle kuzum diyorum ya galiba kendim öyle görmek için görüyorum sandım ama herkes görüyor insaAllah vardır. 😅😅😇
Haticee68 Sevilayozdemir aynen öyle sabretcem kuzum ya adet günümü beklicem olmazsa o zaman kan vercem sanki adet olacakmışım gibi belim falan ağrıyor
Sevilayozdemir Haticee68 bende öyle hissediyorum adet olucak gibi ağrılarım vardı inşallah bebiş vardır