Shrtt şimdi geldim. 3800 olmuş kilosu , sancım çıkmadı nst de ama belimde falan tuhaf bir huzursuzluk var hala. Muayene etmedi doktor , salıya kadar bekleyelim olmazsa suni deneyelim dedi. Ya da sezeryan ihtimalini dusun karar ver dedi. Ben de ay çok mu kotu bu suni kendi acimdan fazla mi öyle diyorlar dedim hayır bu şehir efsanelerini kim çıkarıyor bilmiyorum dedi, tabi ki doğum için belli kasilmalar olacak onlarsiz doğum olmaz ama senin nasil hissettiğinle alakalı dedi. Iste çok geçirmek istemiyorum kaka yapma ihtimali artıyor dedi. Hareketlerini takip edeceğim bakalım sıkıntı olursa Allah göstermesin öyle anlarim heralde