Teusa Yaklaşık 1 saattir belime ince ince giren bir sancı var, çok rahatsız etmiyor ama yine de hissediyorum, sizce böyle mi başlar doğum sancısı? Heyecandan uyuyamıyorum da.
1nazlitrn_ Teusa belden karına vuran bir ağrı ise evet öyle başlıyor canım ya da tam tersi karından. Bele vuruyor
bebeliannegeldi Teusa olabilir. Benim de 39+0da belden kasıklara doğru ağrı vuruyordu. Arası 30 dk gibiydi. Sonraki gün öğlen tuvaletim geliyor gibi oluyordu gidiyordum bir Şey yok. Sonra sancı başladı hafiften ve şiddetlendi. 2 cm açıklıkla yatışım yapıldı ve doğurdum.
Moms14 Teusa Ya maşAllah umarım her şey istediğiniz gibi olur 🙏🏼 Bizde 38+6 olduk ama daha bi tık yok bakalım 🐣
ayse12211 Teusa bende 38 haftalık hamileyim. Benimde belim çok kötü ağırıyor. Sürekli squat hareketini yapıyorum
Teusa 1nazlitrn_ evet karin ve kasigima da rahatsızlık veriyor ama hafif hafif şuan. Sabaha kontrolum var geçer mi ki acaba
Shrtt Teusa yat uyu derim canım😅😅 ne güzel sabah kontrolünde var gerçek sancıysa zaten seni uykundan uyandırır değilse sabaha geçmiş olur😂😂
Teusa bebeliannegeldi 2 hafta önce 1 cm açıklık ve yumuşama vardı, şuan 2 olmuştur belki ama 2 cm ile yatis oluyor mu ay nasıl olacak 🥺
bebeliannegeldi Teusa benim sancılarım çok vardı. Doktor yarın aynı saatlerde doğum olur isterseniz eve gidin bekleyin isterseniz yatış verelim dedi ben dayanamıyordum. Annem yatış yapalım dedi. İyi ki de öyle olmuş. Açılmam çok hızlı oldu. 3 saat sürmedi doğum. Doktor da şaşırdı.
Hanifebolat34 Ya şu an aynı durumdayım bebek tamamen aşağı indi gibi oldu ve baskı yapıyor alt tarafıma sanki tuvaletim var gibi oluyor hafiften belime yayılıyor kasıklarımda toplandı kaldı sık sık olmaya başladı ama ne Nişan ne şu geldi böyle olur mu dogum
Teusa Hanifebolat34 ay aynen. Az önce lavaboya kalktım ve karnimin alt kısmında resmen ağırlık var. Bacaklarımı açarken acıyor. Iyice aşağı inmiş gibi sanki.
Teusa Shrtt ahaha onu da 12 ye aldım randevuyu. Doktor ısrarla erken gel diyordu ama randevu bulamadım. Sancım olmazsa da zaten muayene edip uyaracakmis. Bakalım neler bekliyor beni 🥲
Shrtt Teusa ayy hadi hayırlısı olsun canım kazasız belasız al kucağına İnşallah🥰bende sabırla bekliyorum İnşallah bende biran önce doğururum 40 artılara kalmam 38+3 şuan
Teusa Hanifebolat34 şuan yan yatıyorum bir şey hissetmiyorum, sağa sola dönerken bacak aram fena acıyor sanki düşecek ordanhklu