Adysms5502 Arkadaşlar sizce e bebekten park yatak mı tercih etmeliyim yoksa çilekte mobilya beşik var anne yanı oluyor hem , hem de yatak halinde kullanılabiliyor ?
gonulcelen Adysms5502 bnde park yatak aldım 1 yasından sonra tam takım oda yaparım diye düşündüm şimdi parça parça alsam kesin beğenmem ilerde
Babies16 Adysms5502 ben cilekten beyaz sallanan besigi aldim buyuk olanini.uzun sur eyanimda kalabilir.kucuk yatakalri 6 ayindna sorna degistrmek grekiyor bebek elini kolunu carpiyor ve uyaniyor
Elifelik Adysms5502 cnm anne yanı olandan tercih et hem daha şık hem daha kullanışlı bende anne yanıda kullanılan yatak aldım park yataktan vazgeçip iyikide öyle yapmışım çokta şık
Adysms5502 hafsa2020 yenidoğum dan itibaren kullanıyorsunuz değil mi ? Birde park yatak içersine yatak da aldınız mı acaba ? Nerden almıştınız ürünü :) teşekkür ederim cevabınız İçin
hafsa2020 Adysms5502 evet doğumdan itibaren kullanılıyo yatak aldım tabi civilden aldım yatağını ve uyku setini😊
Adysms5502 hafsa2020 park Peşiği e bebekten hangi modeli almıştınız acaba ? Ücret neydi ? Bi de şuan sizin bebek kaç aylık aktif kullanıomusunuz park beşiği acaba?
Adysms5502 gonulcelen siz hangi park beşiği tercih etmiştinz araştırdıysanız var mı önerdiğinz marka model?
Adysms5502 gonulcelen benim de iki yıl Sonra tayinim çıkıcak , görev yaptığım ilden o yüzden oda yapmak istemedim bende . Park beşik sanırım işimizi görür gbi
hafsa2020 Adysms5502 yok daha doğurmadım 😂 benetonun aldım ben 420 liraydı galiba gayet güzel ama çok markaları var civilde falan da var.. genelde çoğu aynı işlevi görüyo 😊
Adysms5502 hafsa2020 Aaa benettonun Bn de bebek arabasını almıştım park beşiğine bakayım bi de teşekkürler yardımcı olduğunuz için
gonulcelen Adysms5502 e bebekten joie marka aldım dış tasarımına baktım açıkcası alt açma yeri içine girip çıkıyor o cezbetti
gonulcelen Adysms5502 bnce de park yatak uzun süre iş görüyor. Ben daha oda yapıp da kullanan bir kişi görmedim anne yanı beşiklerde kullanım süresi kısa 6 aya bir beşik yatak alamayacağıma göre bi de bu portatif oluyor yazlığa vs giderken de götürebilirim.
Adysms5502 [bilinmeyen] sanırım o bebekten bebeğe değişiyor reflü yatağını siz park yatağın içine mi koydunuz acaba ? Tam anlayamadım da .
gonulcelen Adysms5502 700 tl aldım 2-3 gün oldu e bebeğe gittiniz mi bilmiyorum ama yakından kaliteli güzel bir tasarımı mı var bn bazı park yatakları cok naylon kumaş buluyorum kumaş kalitesi falan güzel bir ürün. İllusion model ismi https://www.instagram.com/p/BmIVkiyAPeW/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=pe7mwvbzdsjd Bu linkten bakabilirsiniz sag alt taraftaki model
Adysms5502 gonulcelen evet güzelmiş bizde bugün bakalım e bebekten . Yatak aldınız mı içersine ? Peki
gonulcelen Adysms5502 mağazada pamuk yatak kalmamıştı o yüzden alamadım. Pamuk tercih edeceğim üstüne reflü yastığı da almıştım onunla kullanırım diye düşündüm
Adysms5502 gonulcelen anladım çok teşekkür ederim . Reflü yatağı almadım ben . Şimdilik pek düşünmüyorum ama inş skıntı çıkarmaz ☺️
Adysms5502 [bilinmeyen] kusuyor demişsiniz Ya . Bebeğim kusma yaşamıyor diyen de çok okudum o yüzden . Demek ki değişilik gösteriyor anlamında bizimki doğmadan bilemeyeceğiz tabi biz 🙈
gonulcelen Adysms5502 kusma gaz vs için öneriliyor yan yatış destekleri falan da var kısa süre ztn kullanılan yastık biçimde birşey bakalım ne kdr ihtiyacımızı giderecek