Anne88 bu doktorlar neden böyle yaa neden hep direk en kötüyü söylüyorlar yani sayı düşük çıkması kimyasal demek değil ki. 2 gününde bir artması önemli bende 56 ile öğrendim 3 haftalıkken 2 gün sonra 250 olmustu. Bana da demişti kimyasal mı dış gebelik mi normal gebelik mi bakcaz diye Hiç canınızı sıkmayın her ihtimali gönün de bulundurarak söylüyorlar 36 çıktı diye değil yani 2 gün de bir en az 2 kat artış olursa korkmayın devamı geliyor Allah’ımın izniyle 🙏🏻🌸