Ben adetime 7 gün varken kan verdim 19 çıktı devlet hastanesi çok kötü konuştu hamile olmaya bilirsin düşük olur dış gebelik olur sevinme dediler sevinemedim bile 2 günde bir gidip kan verdim şuan 15+ 1deyim olumsuz cümle kuran kimseyi dinleme git kanını ver iki günde bir takip et