Imasleeper Bayhanayse isterse çektir bi zararı yok yararı var hatta ama dediğim gibi zorunlu da değil, hayırlı gebelikler size de ♥️♥️
Seda5885 Imasleeper Oy yerim Allah bin maşallah nasıl guzel uyuyor.Rabbim ömrü boyunca kafasi rahat uykular nasip etsin,yolu bahti acik olsun,adıyla yaşasın🙏🥰
Zeynepcosd Bayhanayse devlette baktıracağım ben Canım perinatoloji ama ilk kadın doğuma görünücem ondan sonra o yönlendirecek inşallah bir sıkıntı çıkmaz 🤲🏻
Zeyyyn Tlin8321 özele gidiyordum ben orda veriyordu devlet vermez sanırım ama iyi biri denk gelirse telefonla çekeblrsnz yani
Mucizemiizz Imasleeper MaşAllah Sübhanallah Allah’m saglikla kucağınıza almayı da nasip etsin inşAllah🙏😌