ebru_mert Kullandıktan sonra uzun bı süre yat evet akıyor lavaboya falan girince yada iç çamaşıra ama alttan daha iyiymiş. Ve ağızdan alınca yan etkileri çokmuş bilmiyorum salı randevum var durum noldu bakalım. Ama akıntım öyle gelmiyor artık benim o zamanki gibi. İgneyide 3 günde bir vuruluyorum