Kızlar benim kanamam oldu bunun için doktora gittim ama sadece bir gün kanamam oldu ve lekelenme şeklindeydi doktor düşük tehlikesi olduğunu rahmimde de hala kan olduğunu söyledi progestan verdi kullanıyorum şuan ama kontrole gel felan hiç demedi yada şu kadar gün kullan gibi bir şeyde demedi napcağımı bilmiyorum 2 gündür ilacı kullanıyorum sizce tekrar ne zaman doktora gitmeyelim kramp tarzı ağrılarımda oluyor?