Elif0611 Kızlar 7+4 üm yine göbekten ultrasonda hiçbirşey görülmedi vajinadan baktığında bebeği kalp atışını gördü gayet iyi dedi karnımdan neden 2 keredir görülmüyor dediğimde çok normal şekilde rahmin ters dedi ama bu sorun değil dedi geçti Daha önce kontollerim oldu kürtajım oldu hiçbir özeldeki doktor bunu söylemedi devlet hastanesi böyle dedi sizce bu doğrumudur doğruysa bu sorunmudur çevremde bu durumu yaşayan kimse yok kimseyede soramıyorum içim içimi yedi lütfen bilgisi olan yazabilirmi
Elif0611 Elif0611 bir önceki kontrolümü iyi biz özel doktor yaptı oda göbekten göremedi hem çok gaz var hemde daha bebek küçük diye görünmedi dedi eğer böyle birşey olsaydı o farketmezmiydi?
Sermin52 Elif0611 canım bazen oluyor bebek küçük olduğu için ultrasyonda gözükmeye bilir altan bakılıyor normal bi durum ilerleyen haftada ultrasyondanda görünür
dugmeannesi Elif0611 hiç korkulacak bir şey yok kuzum benimde rahmim ters di devlette ki doktor söylemişti hamile kalınca özele gittim oda rahim yapın ters desi yani dedim adetlerin sancılı geçer dedi öyle valla hocam dedim bebek için bı sorun varmı dedim hayir yok Bebek büyüdükçe zaten rahim duzelecek dedi normal doğuma engelmi dedim hayır dedi herkesin bir rahim yapısı vardır seninki de ters dedi korkulacak hiç bir şey yok rahat ol hiç bir şeye engel değil dedi. Sadece adetlerin ağrılı sancılı geciyodur onun dışında bı sknti olmaz dedi 🙏şükrü 32 haftalık olduk bugün kalbini ferah tut balım tadını çıkar hamileliğin 💕 ilk aylarda alttan muayene eder sonrasında ultrasonla bakar kalp sesi derinden geliyor ters olduğundan ama korkma sonra herşey normale dönüyor 💕💕
Glhnfk Elif0611 Aklına getirme bol bol dinlen benim de öyleydi 6 haftalıkken öyle dedikten sonra başka doktora gittim 2 hafta sonra kontorol oldum söyledim doktorada ya geçmiş yada öyle bişey yok dedi içini ferak tut geçer inşallah şuan 9.3 haftalık 🤲
Susambebis Elif0611 benimde rahmim ters ilk kontrollerim alttandı sonra rahmin normale dönüyor merak etme 😇
Extreme34 Elif0611 merhaba canım,benim de rahmim ters,sorun değil ama bu doktorlar öyle diyor.10 kadından 2 sinde falan görünüyormuş ve ben ilk çocuğumu normal doğurdum,endişe etme doğuma da engel değil.
Elif0611 Rabia9522 3. Aydan sonra dönüyor normal doğumda olur yazıyor internette ama nasip bebeğim sağlıkla olsunda🙏🏻
Elif0611 dugmeannesi yaa içime su serptin gerçekten Allah razı olsun damdan düşer gibi oldum duyduğumdan beri ama şu an azda olsa rahataldım inşallah sağ salim yavrumuzu kucağımıza alırız❣️ 3 aydan sonra düzeliyor yazıyor internette kuzum 3 ay boyunca kalp atışı duyamayıp vajinadanmı muayne olucam peki sende öylemi oldu?
Bfduam dugmeannesi @Cotanakk benimde ters, adetde değilde ilişkide ağrı oluyor ve sık idrar, sizde nasıl?
ozmus Elif0611 benim 4. Ayı bulmuştu dönmesi. Ama hiç sıkıntı yapmayın benim de yukarı doğruydu 4. Aya kadar vajinal ultrasonla bakıldı, sonra döndü . Şimdi 36+3 olduk😊
dugmeannesi Elif0611 amin inşallah balım benim kalbini ferah tut yok ilk 6. Haftada mi ne kalp sesi duydum ben alttan muayeneyle duymuştu doktor 1 ay sonra gittim ultrasonla muayene etti biraz bastırdı ama ultrasonla duydu yani kalbi keseyi de görüyor zaten her türlü zaten orda kalbi böyle pıt pıt atiyo sana da gosteriyo bak inip inip kalkan şey kalbi diyo 💕 kalbini ferah tut hiç korkulacak bişey değil Allah’ın izniyle 💕bı sonraki muayenende ultrasonla bakarlar 💕 Sagliklica kucağına almayı nasip etsin rabbim cumlesininkiyle birlikde 💕💕🌺
Aysenurbozdag Elif0611 hayır canım benimde rahmim ters ben 5 haftalıkken gittim ultrasonla karnımdan baktı doktor idara sıkışık olunca daha rahat görülüyor
Cotanakk Elif0611 benim de rahmim tersmiş hamile olduğumu öğrendiğimde ilk muayenemde söyledi doktor bi sorun olur mu dedim doğumu vs etkiler mi hayır dedi. Bebek biraz büyüyene kadar karnımdan bakamadı vajinal ultrason kullanıldı o da çok zor bir şey değil zaten. Bu arada benim reglim de hiç ağrılı geçmez öyle hafif geçer. Yani endişe edilecek bir şey yok hiç merak etme :)
Elif0611 Cotanakk cevabınız için çok teşekkür ederim ❣️cidden çok korkmuştum 2 kaybımda vardı çok şükür ciddi bir sorun olmasında ama bir an öncebebeğimin kalp atışını duymak istiyorum vajinadan bu mümkün değil sanırım😔 peki hatırlıyorsanız kaçıncı haftadan itibaren göbekten göründü ve düzeldimi ?
Elif0611 ozmus 4 ay boyunca kalp atışını duyamadınızmı ben vajinal muaynedende hala korkuyorum canım çok yanıyor😣 vajinismüsü zor atlatmış biri olarak🤦🏻♀️
Glhnfk Elif0611 Verdiği ilaçlarında etkisi oluyor bazı kişilere bende o gün çok az duymuştum söyleyince sen 2 hafta sonra başka doktora da görün kimisinin ultrasonu iyi göremiyor gittiğimde gayet iyi dedi inşallah sende de iyi sonuç alırsın düzeliyor yani engel olmuyormuş sadece fitil verdi düşüğü önlesin diye
Cotanakk Elif0611 ben kalp atışını da vajinal ultrason ile duydum 7. Haftanın sonlarına doğruydu sanırım bir sonraki randevuda da artık karnımdan görünmeye başlamıştı galiba tam hatırlayamıyorum :)
ozmus Elif0611 hayır hayır kalp atışını duydum. Ama doktor ölçümleri rahat yapabilmek için vajinal ultrasonla baktı. Kendinizi kasmayın inanın hiç acımıyor bile. O anda vajinal ultrasonla bakıldığını değil bebişi göreceğinizi düşünün 🥰
[silindi] Elif0611 benim de rahmim ters. Halamın da termiş. Halana çektin derler bana 😂 bir sorun değil çünkü doktorum şöyle demişti rahmin ters üzülme bu odada 3 kişiyiz ikinizin rahmi ters. Cinsel ilişki sırasında yanma batma yapabilir onun dışında bir sıkıntısı yok. Anatomik bir yapı. Zamanla da düzelmiyor. Vücut anatominiz bu. Ameliyatı falan var ileri durumlarda.