amineravza malesef ben direk konuştum jimerle 2 kişilik pasta 2 kişilik meyve ve şerbet var 10 poz fotoğraf çekiyoruz ama prf. Değil ordaki arkadaslardan kim müsaitse o çekiyor 10 ila 12 bin arası değişiyor dediler. Bende çekirge doruk tıp ta bir tanıdığım doğum yapmıştı onun sayesinde çok şükür hem uygun hep içeriği süper bir hastane buldum diyorum 🤷🏼♀️ gerçekten jimer pembe mavi medicana çok gereksiz paralar istiyor ve içinde hiç bişi yok medicanada sadece şerbet veriyor bizzat aradım hastaneleri konuştum ama doruk öyle değil prof. Çekim odada çekim oda kapı süsleme ikramlar serbet baba kahvesi bile veriyorlar kuaför hizmeti ve yeni doğan bakımı da cabası bence hizmet olarak en iyisi doruk der susarım