Merhaba. Bugün benimde 3. Günüm ilk 2 gün çok şiddetli kemik ağrılarım oldu ve ateşim yükseldi.Bugün ağrılarım azaldı öksürük arttı. 2 doz aşım vardı.Doktorum günlük en fazla 4 tane parol al dedi ve kan sulandırıcı iğne verdi. Bol bol ılık su meyve turşu tüketiyorum. İnşallah bebeğimde sağlıklıdır ona bir etkisi olmaz 🙏 tüm hasta olanlara Allah şifa versin🙏