Ezgickrk ben 14. Günümdeyim hala pozitifim ama etkileri azaldı oldukça. Öncelikle şunu söyleyeyim, geçiyor 🙏🙏🙏 ilk günler gerçekten çok sancılı ama geçeceğini bilin yeter. Günden güne azalıyor tüm etkileri. Ben bol bol mandalina yedim ıhlamur içtim. Açıkçası çok fazla da faydalı başka şeyler yiyemedim hiç iştahım yoktu. Bebeği kontrole gittik çok şükür her şey yolunda çıktı o etkilenmemiş.
Bir de doktorunuza sorun, kan sulandırıcı veriliyormuş ama benim erken doğum riskim ve kanamalarım olduğu için vermediler o şekilde atlattım süreci. Çok geçmiş olsun 🙏