defneninannesi44 bende Malatyalıyım 2ay öncesine kadar başka şehirdeydik buraya taşındık. Geldiğimizde 24 haftalıktım şimdi 31+2 olduk. Bende çok lişinin önerisi üstüne park hospital da Zehra hanıma gittim çoookkk memnun kaldım ve devam edicem zaten bu saatten sonra başka doktor arama şansım yok. Çok mütevazi güler yüzlü konuşkan bir hanım. Bilgileri hızlı ve detaylı veriyor. Doğumda Zehra hanımda olacak inşallah