Ozyudem en azından gebe kalabiliyorsun olumlu yönden bak canını hiç ama hiç sıkma çoğu kadın bunu yaşıyor benim 5 ayda kan ile tanı koyduğum 1 3 kerede kan bakmadan günümün geçtiği idrar testinde 2. Silik çızgi çıktığı tahminimce kimyasal gebelik geçirdiğimi düşünüyorum. 6. Ayda hiç beklemediğimiz anda çalışmamız bile yokken 1 kere birliktelikle gebe kaldım. Herşeyin bir zamanı var ve stres yapmamak en önemlisi. Siz iyi olun o yeterli gerisi hallolur