Ozyudem Merhaba arkadaşlar salı günü beta hcg 36 çıktı 3 gün damla şeklinde leke oluyordu tamamen kesildi 4 gün sonra ilk kez yine lekelenme oluyor kimyasal gebelik olabilir mi?
FKHA Ozyudem daha önce kimyasal geçirdim. Beta hcg artmıyor düşüyor yada 2 kat artmıyor 300 iken 600 olması gerekirken 350 oluyor mesela anca 2 gün de
hamilelikyolculugum Ozyudem hamileyseniz de lekelemeniz olabilir. Kan testi vermeniz daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
Seda_korkmaz06 Ozyudem canım yerleşme kanaması da olabilir ama emin olmak için kan vermende fayda var
Birgul Ozyudem yerleşme de olabilir kimyasal da artış sağlıklı mı diye takip etmeniz gerekir, öyle anlayabilirsiniz 🌸
Ozyudem FKHA 2. Kan testini vermedim daha ama neden böyle oldu bilmiyorum akıntı şeklinde kahverengi normal değil sanırım
FKHA Ozyudem daha yeniyse yerleşme kanaması da olabilir böyle lekelenme falan olunca düşük önleyici ilaç başlayabiliyor doktorlar bence beklemeden bi doktora görünün hiç zaman kaybetmeden
Ozyudem hamilelikyolculugum evet kan vereceğim ama 4 gündür leke olmayıp tekrar olmasından korktum ve bu olası bişey mi bilemedim
FKHA Ozyudem acil de alttan bakmak istiyorlar ama siz istemezseniz bakmazlar tabi. Bende acile gitmiştim beta hcg ti takip etmişlerdi kan vermiştim
Matmazeldecourton Bence direk acile gidip kan verin beklemeyin bende de ilk lekelenme olduğunda doktorum direk hastameye çağırmıştı 2 gün sonra yeniden oldu hemen acile gittim doktorunuzun numarası varsa mesaj atmanızda fayda var
Anne88 Ozyudem benimde 36 çıktı iki gün önce kimyasal olabilir dedi ben iki aydır adet olmuyorum çünkü hamile olsam daha yüksek olurdu diyor doktor şimdi bidaha kan vermeye gidiyorum 🙄🙄
RumeysaAkd Ozyudem önce leke leke geliyor ama peşine hemen adet oluyorsun sizin ki durmuş 4 gün sonra tekrar lekelenmiş kimyasal gebelik değil yerleşme kanaması. Daha önce bir kimyasal gebeliğim oldu
bluees1207 Ozyudem o tutunma lekelenmesi de olabilir kimyasal gebelikte olabilir. Regli kaç gün gecikti ve ilk bthcg yi verdikten 2 gün sonra tekrar verip değere bakman gerekiyor
bluees1207 Ozyudem bende ilk 36 çıkmıştı 2 gün sonra 18 e düştü 2 gün sonra 6 ya düştü 7. Günde bildiğiniz normal regli oldum
bluees1207 Ozyudem eğer mümkünse imkanın varsa bi gidip betahcg baktırabilirsen iyi olur garantiye almış olursun kendini. Sen iyi misin kendini iyi hissediyor musun ?
Ozyudem bluees1207 iyiyim adet karın ağrısı var ve adet kanaması olduğunu düşünüyorum şuan kanama devam ediyor 2 sene önce düşük oldu eşimde varikosel vardı ameliyat oldu buyuk ihtimalle sağlıklı sperm olmadığını bu yüzden kimyasal olduğunu düşünüyorum doktoruma yazdım şimdi dönüş yapmasını bekliyorum umarım diğer aylarda olur inşallah 🤲