Yavrumu-beklerken123 Nurss34 Benimde fsh 10 du ,alakası varmı bilmiyorum balık hapı falan kullandım 2-3 ay sonra 6 küsürlere düştü
Armess_loya Nurss34 stres yapmada daha çok yükselmesin. Canım yüksek değil o kadar kür falan yapma hormonların dengesi bozukmasın🌸
Nurss34 Armess_loya canım ben stres yapıyorum 5 aydır deniyorum bebek için ama yat kalk hep aklımda ☺️
Yavrumu-beklerken123 Nurss34 Bana da evliliğimin 5.ayinda çocuğun olmuyor diye çok baskı yaptılar o kadar üzüldüm stres oldum ki ,oğlumuz sağlam sen hastasın dediler ,sonra hamile kaldım bebeğimizin cinsiyetinin kız olacağını öğrendik şimdi ona mırın kırın ediyolar
Nurss34 Armess_loya ah ah gel bana sor 1.5 senedir evliyim herkes bebek soruyor ilk sene hiç istemedim
Armess_loya Nurss34 patlasın onlar 😡bebek olunca, bu sorup daraltanlara, bebenin boklu bezlerini kargolarıyıp göndermek lazım🤣🤫😂😂
Merve352 Nurss34 senin yine 1,5 benim 4 sene oldu soruyorlar iyi ki korona çıkmıştı korona bitisn diyorum 😑
Nurss34 Armess_loya gerçekten bir hamile kalsam ilk kimseye söylemeyeceğim her gören duyan AA niye söylemedin desin
Masalgibi Armess_loya kaynanasına bok resmi yollayan gelin gibi😂😂 ay kafama takıldı bi türlü çıkmıyor😂😂😂
se2206 Yavrumu-beklerken123 ah bu cahiller cinsiyeti belirleyen erkekten gelen kromozom ile oluyo zaten ama gel de bunu o insanlara anlat🙄 Allah vermiş kızı erkeği mi var
Asena59 Yavrumu-beklerken123 hala böyle insanların varlığı nefes alması sinir bozucu gerçekten. Allah herseyi kararlastirmistir. Hayırlı zamanda isteyen herkese nasip etsin baskı yapmak neden sanki elinde olan bisey ol deyince olan bisey. Kız erkek ayrımı ayrı bi mesele ikiside evlat. Bide sanki cinsiyeti belorleyen kadınmış gibi hemen kadının ustune b.. atılıyor ya 🤬 Allah sabır versin sana herkese kulağını tıka bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim
Yavrumu-beklerken123 Nurss34 Tam bir sene sonra oldu ama stresin etkisi çok büyüktü,Allah’ım inşallah tez vakitte nasip eder sana da