Merhaba, önümüzdeki salı günü sezeryan olacağım. Son kontrolde bebeğin makat değil ayak geliş olduğunu söyledi doktorum. Bu yüzden spinal değil genel anestezi olmam gerektiğini söyledi. Asla narkoz almak istemiyodum, bebeğimi görmek istiyodum. Spinale hazırlamıştım kendimi, çok üzüldüm 😢böyle bir durum yaşayan var mı merak ediyorum