Ben 2020 de canan hanıma gidiyordum son ana kadar normal veya sezeryam demedi 39 haftamda doğurdum sancım vardı açılmam yoktu ama demedi sezeryana alalım bekledi. 39+6 da 2 cm açıkla hastaneye gittm oğluma aldım kucagıma. Hastane çok temiz ebeler çok ilgili benim sancım coktu bana masaj yaptılar duşa soktular ilgi alaka çok güzel yemekeridr öyle özenli herşey. Doktorumda iyiydi şuan 6 haftalık hamileyim tekrar ona gitmeyi düşünüyorum ama doğum fiyatları cok pahalandı bilmiyorum fakat bir kere verilen bişey sağlığımız ve rahatımız için değer diyorum. Devlette tek başınasınz kimse almıyolar yanınıza tek çok zor insanlar özele mecbur kalıyolar ama ondada fiyatları uçurdular Allah yardımcımız olsun 🙏🏼 2020 de 2 bin tl idi normal doğum şimdi 3800 🤦🏻♀️