Edagulgonce Merhaba kızlar. 36+3 haftalığız bebiş 2700 kg. Doktorum karın çevresi 10 gün geride diyince çok üzüldüm. Daha güzel beslenmelisin dedi. Sizin bebişler bu haftalarda kaç kiloydu? Ve gün içinde ne ne şekilde besleniyosunuz?
RumeysaNur34 Edagulgonce 35+6 da gittik en son 2500 gr dedi doktorum kendini biraz zorlamalısın dedi haftası ile uyumlu ama doğuma az kaldı değerlendirelim bu günleri dedi günde iki adet haşlanmış yumurta ye ceviz fındık badem muz tüket dedi zorlada olsa yemeye çalışıyorum ama midem zorla kabul ediyor hiç iştahım da yok 🤦♀️
asyaninanneyim Edagulgonce doktorunuz yada doktorum tuhaf anlamadım 36+3 benim 3000 kilo banada az ye yoksa normal doğum olmaz diyo anlamadım gitti
Edagulgonce Eslem_1 Sabah kahvaltımı güzel yapıyorum öğlen avokado+muzdan süt içiyorum. 2saat sonra brokoli haşlıyorum veya salata hazırlıyorum kendime ama öğlen yemek yemem lazım sanırım. Pek iştahım olmuyo. Benim beslenmemle ilgiliymiş
Edagulgonce RumeysaNur34 Bende aynı durumdayım pek iştahım yok öğlen yesem akşam yemek istemiyorum zorla kuruyemiş tıkıyorum ağzıma 🤭🤣
Senemisttt Aynı durumu yaşadım bende maalesef 36. Hafta da doktor 2600 demişti tam 1 hafta sonra gittik 2950 dedi çok şükür biraz daha iyi, şuan 38. Haftaya giricez hiç korkulacak birşey yok sizde dert etmeyin sonradan toparlıyorlar
RumeysaNur34 Edagulgonce aynen inan ki bıraksalar bir lokma almam ağzıma bugün bir tane haşlanmış yumurta yedim ama ağzımda dön dolaş zorla yutuyorum 🤭😅😅
ZZeynepP1903 36+0ken gittigimde 2660 gramdı kızım. Bi iki hafta önce bizdede 7 8 günlük gerilik vardı karın cevresinde bol protein agırlıklı beslen dedi öyle yaptım şimdi gününü yakalamış. Bir gün falan oynuyor sadece. Halada öyle besleniyorum 🤷🏻♀️
ZZeynepP1903 Eslem_1 valla ne bulduysam yedim 😅 sabahları 3 haslanmıs yumurta oeynır kasar vs tuketıyorum öglenlerde yesıl mercımek falan haslayıp yedım yogurtlu canım ne ısterse ıste muz soda ıle beraber. Aksamları tavuk et kıyma ne yemek yaparsam hergun bu sekılde beslenıuorum. Balık sevmedıgım ıcın onu tuketmıyorum malesef.
030464 36 hafta 2550 gram. Benim de 2 hafta gerideymis. Cok yediğimi düşünüyorum. Çok yemekle alakalı da değil sanırım
NBA Edagulgonce asyaninanneyim 1999luanne Edagulgonce 030464 Benim dün kontrolüm vardı 30+5 günlük 1500 gr dedi normal mi az geldi sanki bana da ve bebek dönmemiş 36. Haftaya kadar dönmezse sezaryen dedi döner mi sizce
Edagulgonce asyaninanneyim Bana bugün 2.900 olmalı dedi sizin şuan normalden sadece 100 gr fazla. Hangi kafayla fazla dedi acaba😂
1999luanne asyaninanneyim evet canım arkadaş benden bi iki hafta geride ama benim bebekten önde gidiyor kilosu ona sezaryen demişler haftasına göre 2hafta öndeydi yanlışım yoksa
Senemisttt Edagulgonce bana doktorum muz ve kaşar peyniri yememi söyledi en çok kilo aldıran şeyler bunlar dedi aslında beslenme şeklini değiştirmedim ama muz yedim bir hafta boyunca her gün bir tane yararı olmuştur diye düşünüyorum
RumeysaNur34 asyaninanneyim hiç dert etme canım kilo alınır verilir bende ilk hamileliğimde 16 kilo almıştım ikinciye 4 kilo aldım herkes diyor ki ne güzel şanslısın dışı seni içi beni yakar aylarca neler çektik hastane serum hastane serum kolumu kaldıracak mecalim yoktu birde oğlum var onunla bile ilgilenemedim bu durumdan dolayı keşke iştahım olsaydıda yine kilo alsaydım zerre umursamazdım 🤲