tombis_anne34 iki_melek_annesi yarimdan biraz fazla cay bardagi pekmeze 1 cay kasigi tereyag, karabiber ve limon sıkıp tüket istersen yada oksuruk icin kozalak receli de is goruyor bende bunaldim konusamiyorum bile gecer insallah gecmis olsun 💕
tombis_anne34 iki_melek_annesi aklıma başka bişey gelmiyor kusura bakma😔 rabbim şifa versin geçmiş olsun 🤲
moom222 tombis_anne34 canm kesinlikle salgın var benmde ilk boğazda takılma hissiyle başladı boğazım.kizardi enfeksiyona ateşe çevirdi sekiz haftalık hamileyken antibiyotik kullanmak zorunda kaldım
charlottececi tombis_anne34 influenza(domuz gribi) gecirdik gecen hafta. Salgin var evet. Dikkat etmek lazim. Gebelikte ates cok kritik 37.9 un ustune cikmamasi lazim dusurmek gerek. Gecmis olsun 🙏🏻☺️