Çevremdeki herkes bende dahil olmak üzere hastayız. Ilk olarak boğaza takılan veya batan bişey varmış hissiyatı daha sonra baş ağrısı, ateş, öksürük burun ve geniz tıkanıklığı olarak devam ediyor. Başka şehirdeki akrabalarımdan da duyuyorum hastaneye gidiyorlar ve korona testi negatif çıkıyor. Ne olduğunu anlayamadık🤷♀️