Bsrak Ezgiii1628 benim doktorun özel muayenenisi var yani dışardan gelecek anlaşmalı olduğu hastaneler var medicabil için 7500 medicana için 8000 9000 civarı pembe mavi ve jimer için 10.000 Acıbadem 20.000 dedi tabi belki sizin doktorunuza göre fiyatlar değişkenlik gösterir
Selenin-annesi Ezgiii1628 bende MedicalPark Sibel Özsoy a gidiyorum. Şubatta doğumum Türk metal üyesi olduğum için doğum ücretlerine indirim yapıyorlar. Geçen hafta sordum fiyatları Normal doğum 4000 TL sezeryan 4750 dediler. Ama yılbaşından sonra fiyatlar değişecek dediler ne kadar oldu bilmiyorum .
Bsrak AysenurGA bana 7500 dedi doktorum ya benim doktordan kaynaklı heralde , peki memnun kaldınız mı bu Doğum ücretinin içinde başka hangi hizmeti sunuyorlar acaba bende medicabil düşünüyorum da bildiklerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌸
Ezgiii1628 AysenurGA öncelikle hayırlı olsun🤗🥰 Medicabil de fiyat iyiymiş yaaa doktorunuzdan memnun musunuz peki, adı ne doktorunuzun
Btlsa yeliz007 canım sen bu paketi direkt hastaneden anlaşmalı mı yaptırdın acaba içinde tahliller dahil mi nasıl oluyor
Handekrkr Bizde Medicana da gidiyoruz doktorumuza , ama daha doğum için fiyat almadık .Şubat ayında kontrole gidince fiyat alacağız.
AysenurGA Ezgiii1628 Çok teşekkür ederim sağolun, ben doktorumdan çok çok memnunum çok net bir kadın, beni hiç korkutmadı ve ilgilendi. İsmi Sena Kutucu. Ameliyat ekibi de çok iyiydi güle oynaya aldım bebeğimi kucağıma.
Sedaayazz Esentepeye gidiyorum 24 . Haftamfayken konuşmuştum 4000 dediler şuan 35+3 teyim 5500 diyolar doktorumdan memnun olmasam hemen değiştiricem