1birgun Kızlar benim hiç mide bulandım yok diğer ilk gebeliğimdede olmadı kalp atışı durmuştu ilkinde bu 2. Gebeliğim 4 haftalığım
busraaa95 1birgun endişelenmene gerek yok bence. Bende covidken olmustu bulantı Eylül gibi geçirdim. Çok şükür şu an hiç yok . Sadece o zaman olmustu
elifinilki27 1birgun Çok midem bulanmamıştı neredeyse hiçti sadece yulaftır çıtçıtlı şeyler midemi çok bulandırmıştı yazarken bile hala midemde birşeyler oluyor
Hilalgc İlk gebeligimde ilk 3 ay çok bulantı olmuştu simdi ikinciye hamileyim 7 haftalık hiç mide bulantım yok
Askiletotomsu 1birgun ben 5+5 e kadar ah ne güzel hamile gibi değilim dedim Sabahına uyandım hiç hesapta yokken bir kusma … O günden sonra duzelemedim. Bulantılar tam olarak 6.haftada baslarmis bende 6.haftaya 2 gün kala başladı halen devam
FKHA 1birgun 4 hastalıkken benim de yoktu 6. Haftanın ortalarında başladı çok zor geçiyor ama buna şükür. Hiç olmasa biri dert etme ablam da hiç olmamıştı bende çok oluyor ne güzel şanslısın işte ben hiç bişey yiyemiyorum 😞