ipekveannesi Sevi_l aynen keyfi bir durum değil maalesef benim doğuma kadar geçmemişti inşallah bu hamileliğimde çabuk geçer
Bernako Hiç bende olmadı. Ama eşime bağlıydım aşırı derecede bağlandım gebelik süresince. Hormonlar eşimdede etki etti. Ne dersem tamam hayatım diyor 😂 maşallah subhanallah