Arkadaşlar merhaba, son adet tarihim 4 aralik. Normalde 5+5 haftalık hamileyim. 11 ocak salı günü yani 5+3 te keseyi gördük 6.2 mm ölçüldü ancak yolk yoktu. Kese boyutuna göre 4+3 haftaya uyumluydu. Geç döllenme olabilir dedi. Bugun tam 5+5 te tekrar doktora gittim yolk sac maalesef yine görünmedi. 1 hafta sonra bakalım dedi. Alttan muayene yapıldı her ikisinde de bu arada. Sizce bu haftalarda yolk kesesinin görünmesi gerekmiyor mu? 1 hafta sonra görünür mü acaba?