Size söyle söyleyeyim bende sizin gibiydim o kadar çok istiyordum ki anne olmayı her ay test alıp yapıp hayal kırıklığına uğruyordum bende hep böyle hayal çizgiler görüyordum ama çoğu kuruma çizgisi oluyordu çünkü hepsini saklıyorum ve bakıyorum hala görüyorum düşünün inanın sadece stresi bırakın ben en son aşılama olucaktım doktor aşılama bile yapamayacağını yumurtamın büyümediğini daha ağır ilaçlar kullanıp birdahaki ay tekrar demeyebileceklerdi söyledim o kadar çok ağladım ki o ay artık umudu kesmiştim telefonda Li hiç bir takvimleri takip etmedim olursa olur kısmındaydım artık ve hamile olduğumu öğrendim inanın herşeyi başı stres rabbim en kısa zamanda size de nasip etsin 🙏🙏