h61 https://resimyukle.io/r/MIiGmtitU6 Bu testi sabah idrarıyla yaptım ben bi çizgi görüyorum ama kafayı yemişte olabilirim Pazartesi günü bi falcıyla konuştum normalde inançlı biriyim günah biliyorum ama bebek meselesi dengemi şaşırttı bu ay ya da gelecek ay bebek görüyorum dedi günler geçmek bilmiyor şimdi meraktan çatlıyorum
Portakallikurabiye h61 ya bu erken test yani bunda biraz olsun belli olmalıydı sanki bilemedim yok gibi ama
CansuDRY Muhammedarasannesi Sizinki ilk beş dakikada çıkmamış da sonradan çıkmış kuruma çizgisine benziyor. İlk 5 dakikada çıktıysa kan verin.
h61 Muhammedarasannesi alışmadık mı artık negatif görmeye değilsen de gelecek ay tekrar denersin üzülme
Portakallikurabiye Muhammedarasannesi kız daha ne olsun test dile gelip konuşsun mu hamilesin diye. Resmen 2. Cizgi var
Muhammedarasannesi Portakallikurabiye korkuyorum vala 3 teste böyle ciktj dua edin inşallah hamileyim ya bacak ağrılarım çok fazla artık olumsuzluktan yoruldum
h61 Muhammedarasannesi seni çok iyi anlıyorum canım ama bak 3 testte yanlış olamaz dimi git kan testini ver inşallah vardır