Bernadenizserkan canım bende de kan pıhtılaşması var, iki sene uğraştık olmadı tüp bebek yaptırırken gen testi istediklerinde öğrendik. Doktorum bana belki defalarca hamile kaldın ama farkedemedin bebeğin tutunamadı demişti. Çok şükür ilk denemede tutundu. Şu an 37. haftadayız her gün coraspin ve oksapar kullanıyordum, coraspini 34 te bıraktım şu an hala oksapara devam ediyorum :) merak etme her şey güzel olur senin ve bebeğin için ❤️