Benimde sarı böyle koyu renk sanki akıntım var ve doktorum kokusuz kaşıntıssiz ise endiselenmemize gerek yok çünkü gebelikte akıntılar olabiliyor dedi bende kaşıntı koku yok ama 2haftadir akıntım var doktoruma da söyledim Birsey olmadığını söylüyor ama inşallah öyledir 🥺🥺