Neslimami Merhaba hanımlar 25+4 günlük hamileyim. Aşırı sarımsı ve yeşilimsi akıntım oluyor yoğurt kesiyi gibi bu normal mi ? Aynı durumla karşılaşan varmı ? Ne yapmam lazım şimdiden teşekkürler 🤲
goldumsu Neslimami bi aile hekimine danıs krem vs verebilirler forumda mantar başlığı altında arat oradaki postlarda sana yardımcı olur
Bifat1 Neslimami mantar enfeksiyonu kesinlikle doktoruna sor ben 33 haftalığım bebeğimin suyu azalmış ve erken doğum riskim var enfeksiyonda erken Doğumu destekliyorum ve mecbur antibiyotik kullanıyorum
Neslimami Zehra9616 randevü aldım pazartesiye bir yandan korku bastı bişey mi oldu diye , çok teşekkürler 🙏
goldumsu Neslimami yok yok korkma gebelerin çoğu bu konuda sıkıntı yaşıyor. Öyle kendinizi korkutup bebişi strese sokmayın
Neslimami Bifat1 sizede çok ğeçmiş olsun sizese Rabbim kolaylığını versin inşallah sorunsuz zamanında doğumunuz gerçekleşir 🤲
Bifat1 Neslimami amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕 sizde ihmal etmeyin lütfen böyle şeyler önemli gerçekten
Neslimami Bifat1 haklısın canım bakalım pazartesiyi bekliyorum bende 🤍 sende güzel haberler verirsin inşallah bizlere 🤲