Dyg34 ben doktoruma şahsen direk sordum , sizin genel olarak planladığıniz bu olursa daha iyi olur dediginiz doğum şekli nedir diye, tabikide normal dogum dedi senin bütün gebelil takibini normal doğum üzerine yapıcaz son gune kadr gerekirse sancılarını beklicez dedi, ha tabiki ben çok biliyorum doğum masasindan inip sezeryana mecburen gectiklerimizi dedi o yuzden en doğru sonucu o gün alırız ama planlamani normal üzrine yapıcaz dedi özelde doktorum ilçede yaşıyorum Rabbim inşallah nasip eder sağlıkla güzel doğumu