Dyg34 devlete gittim kanamam varken aldıkları kanı bile o haldeyken benim götürüp kan merkezine vermemi istediler ve içeride düsük yapan kadın vardı resmen kaçtım hemen oradan İstanbul’da ama özele gidiyoruz eşim özelllikle sordu doğumu dediki tehlikeli bir Doğum olmadıkça bu kapıdan giren herkes normaldir benim için. Devlette neden öyle anlamıyorum ne güzel bir can geliyor dünyaya Harika duygu bunların umuru değil ilgisizler heyecanı mı yasayamıyorum