betulolcay memnunum şükür en azından benimle ilgileniyor ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı bu gebeliğim için baya ilgilendi hastaneyi aradığımda doktorumla konuşabiliyorum fakat fiyatları biraz yükseltmişler son aylar devlete gitmeyi düşünüyorum ☺️