Selamın aleyküm hanımlar, özel hastaneye gidiyorum kontrole bir ay sonraya randevu verdi 12.haftama yani 10+5 im şu an ama 1 ay uzun bir zaman değil mi bebeği ve cinsiyetini çok merak ediyorum, haftaya devlete randevu aldım orda da kaydım bulunsun istiyorum yani ayda 2 kez doktora gitmiş olacağım hem devlete hem özele. Haftaya 11+3 haftalıkken randevu aldım sizce devlet hastanesi doktoru tahmin de bulunur mu?