Feyzanne Sulesaglam ben daha dün doğum yaptım ne zaman rahat oturabilirim hassasiyet ne zaman geçer ben de merak editorım😅
_ipekkkkk Sulesaglam hareketlerimde sorun yok yürüyorum vs oturunca az ağrı oluyor dikiş tarafa değilde yan oturuyorum dayanarak
Bensunsal _ipekkkkk ben daha doğum yapmadım normal doğumda da bunlar varsa sezeryandan ne farkı kaldı valla çok korktum ya😰
_ipekkkkk Helpmee bende kabızlik var bol su içiyorum komposto içiyorum elma üzüm ayva bağırsaklara iyi geliyormus
_ipekkkkk Sulesaglam hemde azda dikiş yok ebeye sordum varmı 20.25 tane diye okadar yok dedi 🤣🤣 söylemedi iç dış dikiş var ama neyse düştükçe sayarım ☺️
Mminikmucizemmm _ipekkkkk adını unuttum şimdi ama bir temizleme jeli gibi Birşey verdi onunla temizleyip iyice kuru tutmaya çalışıyorum geçen hafta doktorum kontrole çağırmıştı iyileşmeye başlamış dedi sadece ama bilmiyorum şu an ne durumda
_ipekkkkk Mminikmucizemmm İyi hadi şükür canım bende tuvalatten sonra temizleyip kurulayipy batikon sürüyorum ama batikon sürünce nemli oluyor o kurur kendi kendine dimi
Mminikmucizemmm Reisezg genelde bebeğin kafası iri olduğunda veya ıkınma yeterli gelmediğinde bebeğin çıkışını da kolaylaştırmak için atılıyor diye biliyorum mesela benim bebek iri olduğu için atılmıştı doktor kesmesem yırtılacaktı zaten dedi
Pretty_mommy _ipekkkkk 10. Gun sonunda doktorum batikon sürmene gerek yok artik dedi ama bırakınca cok rahatsiz oldum batikon cok çabuk iyilestiriyor böyle devam edin bence iyi yapıyorsunuz 👍🏻
_ipekkkkk Pretty_mommy Sağolasın canım devam ediyorum bakalım artık hemencik dökülsün 🤷♀️ bide wcden sonra yıkayıp kurulayıp batikon sürüyorum ama batikon sürünce nemli kalıyor bişey olur mu ki ped kullanıyorum
Mminikmucizemmm _ipekkkkk kurur diye düşünüyorum sonuçta doktor ebe önermiş Birşey yapmanız gerekse uyarırlardı diye düşünüyorum