Mminikmucizemmm _ipekkkkk evet hala sızlıyor maalesef ben bir haftada geçer sanmıştım ama hala geçmedi
_ipekkkkk Zehra9616 benim sızlıyor ama kaç gündür soğuk su ile yıkıyordum ondanda olur dediler şimdi ılık su ile yıkıyorum her wcden sonra kurulayıp batikon sürüyorum
Pretty_mommy _ipekkkkk 6 tane dikişim vardi 1 ay içerisinde hepsi döküldü 2 tanesini gördüm biri banyo yaparken düşmüştü digeri tuvalete çıktığımda peceteye gelmişti baya uzun bir dikisti. Ben bazen kontrol ederdim dikişler dusmeden önce açılmaya baslardi daha uzun olduğunu farkederdim birkac gun sonra da düşüyordu.
_ipekkkkk Pretty_mommy aynen benimde açılmaya başlamış gibi ama üstüne batikon sürüp duruyom hiç ellemiyom 🌸
Zehra9616 _ipekkkkk dikkat et cnm kendine cok ugrasmayi sevmio doktorlar maalesef bilgi verince bilgileri biticek saniolar😃
_ipekkkkk Mminikmucizemmm benimde öyle 5 gün dikişler sokulmeye başlamış ama üstüne batikon sürüyorup duruyom 🌸🤲 bir an evvel geçsin gitsin hayırlısıyla
Pretty_mommy _ipekkkkk 10. Gun sonunda doktorum batikon sürmene gerek yok artik dedi ama bırakınca cok rahatsiz oldum batikon cok çabuk iyilestiriyor böyle devam edin bence iyi yapıyorsunuz 👍🏻
_ipekkkkk Mminikmucizemmm evet ebeler falanda orda sordum dikişler için herhangi bir şey kullanabilirmiyim diye batikon dedi 🤷♀️ bugün sağlık ocağındaki doktorada sordum bayan her hangi bir krem kullanmam gerekiyor mu diye batikon sür dedi oda🤷♀️ Siz ne kullanıyorsunuz?
Mminikmucizemmm _ipekkkkk adını unuttum şimdi ama bir temizleme jeli gibi Birşey verdi onunla temizleyip iyice kuru tutmaya çalışıyorum geçen hafta doktorum kontrole çağırmıştı iyileşmeye başlamış dedi sadece ama bilmiyorum şu an ne durumda
Sulesaglam _ipekkkkk benimde erken düşmeye baslamisti herkesin bir olmuyo kimisi 1 haftada kimisi 1 ayda anca basliyo
Sulesaglam _ipekkkkk inşallah harekleriniz nasıl ağrı felan 2.5 sene önce doğum yaptım şimdi 11+5 haftalık hamileyim tekrar 😁
Feyzanne Sulesaglam ben daha dün doğum yaptım ne zaman rahat oturabilirim hassasiyet ne zaman geçer ben de merak editorım😅
_ipekkkkk Sulesaglam hareketlerimde sorun yok yürüyorum vs oturunca az ağrı oluyor dikiş tarafa değilde yan oturuyorum dayanarak
Helpmee Kızlar ben cok berbatım alttan dikişim var ve kabız olmuşum galiba brzda zorladım her tuvalette acı çekiyorm mecbur ilaç alacağım heralde Bakmayada korkuyorum açılma olmuşmusur acaba diye Bgn 17 gün oldu doğum yapalı
_ipekkkkk Helpmee bende kabızlik var bol su içiyorum komposto içiyorum elma üzüm ayva bağırsaklara iyi geliyormus