selmabttl3 alpinannesiiii ay çok zor ya beklemek demi bol bol yürü sukuat topla falan hareketler yap hurma incir falan ye bide burda okumuştum eşinle ilişkiyide öneriyorlardı
alpinannesiiii selmabttl3 hurma yiyordum bıraktım tekrar alayım ben en iyisi onu bugün onun dışında yürüyüs squat bi kaç pilates hareketi yapıyorum
alpinannesiiii Teusa uyarı derken ben son haftadayım diye öyle söyledim bu doktor biraz kurcalayarak yapıyor ondan öyle hissettim yani bide ağrıların artabilir deyince
Teusa alpinannesiiii anladım bana geçen hafta dedi. Sancın gelmezse uyarı vereceğim diye. Ekstra bişey yapıyor diye düşündüm bende
alpinannesiiii Elifveoglu doktorun eli bu bu şekilde yapıyor belkide tetikletmek istedi bakalım hayırlısı sağolun hepimiz için 😊
alpinannesiiii Teusa uyarı böyle bişey herhalde bilemedim şimdi burda okumuştum bi kaç kişide muayeneden sonra tetik olduğunu
Zeynebinannesi25 alpinannesiiii beni 39+2 de yaptım resmen içim çıktı çok agrim oldu kanamam oldu valla Allah biliyo çok kızdım doktora bugun 40+1 bugun kanamam durdu ama sanci yok
alpinannesiiii Zeynebinannesi25 ya belkide zaman yaklaştı diye yapıyorlardır beklememek adına bilemeyiz ☹️ Allah yardımcınız olsun insallah kucağınıza alırsınız tez zamanda sağlıkla