alpinannesiiii Bugünde eli boş dönücem sanırım doktor alttan muayne etti kalkarken ağrıların artabilir dedi bazı doktorlar alttan kurcalayıp doğumu tetikletiyormus doğrumu? Hiç açıklığım yokmuş. Çorba karıştırır gibi karıştırdı sağolsun 😂
grbt55 alpinannesiiii alttan muayene hiç olmadım ama açılman olmamasına da şaşırdım canım normal dogum mu
Essenn alpinannesiiii evet benimde başıma gelmişti ve ardından kanamam oldu 2 hafta sonra doğurtmuştum 😄 geçmiş olsun doğumu tetiklemek istemiştir zamanı gelmiş artık
BIR_SIYAH__HIAYESI63 alpinannesiiii hiç oturmamalisin sürekli hareket ve yürüyüş halinde olman gerekiyor ağrıda olsan belinde agrisa baska türlü açıklık sancı gelmez
alpinannesiiii Essenn ağrıların artabilir deyince anladım biraz tetikletmek istediğini düşündüm doğru belkide 😃
grbt55 alpinannesiiii Allah yardımcın olsun canım ya ben yaşamadım hiç bilmyrm yani ilk dogumum 8 aylık bıle degıldı bebegm sancım ve kanamam oldu sezeryan oldum bunda nasıl olur blmyrm
Sametnida alpinannesiiii hayir 2 gundur nişanim geliyor 😃 sancimda vardi ama suan hc bsyim yok. Ve 40. Hafta olduk bu gün gidecegim 2 gunde 1 gidicem artik muayene ye
alpinannesiiii Teusa ben 4 5 defa oldum inanın elden ele cok fark ediyor ama açıklığa bakarken biraz acır illaki abartacak kadar bişey yok sadece kendini kötü hissediyorsun tanımadığın biri olunca garip oluyor
alpinannesiiii Sema2001 😂😃😃😂 valla ya elden ele fark ediyor bu kadın fena kurcalıyor ya bu sefer az acıdı 😂
Teusa alpinannesiiii geçen haftalarda yaptı, anlık bir bağırdım da sadece açıklığa bakmıştı şimdi uyarı falan nasıl olur bilmiyorum
alpinannesiiii Teusa uyarı derken ben son haftadayım diye öyle söyledim bu doktor biraz kurcalayarak yapıyor ondan öyle hissettim yani bide ağrıların artabilir deyince
Elifveoglu alpinannesiiii o karıştırma olayını duymuştum doğumu başlatmak için yapıyorlarmış hayırlısı olsun hakkınızda 😊
alpinannesiiii Elifveoglu doktorun eli bu bu şekilde yapıyor belkide tetikletmek istedi bakalım hayırlısı sağolun hepimiz için 😊