Banada 24hafta da aynı şeyi söyledi Lee yeşil alan kaydı açıp perinatolojiye gönderdiler perinatoloji randevum gelene KDr çok dua etim Rabbime sığındım adaklar adadım çok şükür Rabbime gitiğim hastanede 3 doktor birden baktı bayada ilgilendiler ve beyninde hiç bir sorun olmadığını bazı hafta larda böyle şeylerin görüldüğü nü sonra geçtiğini söylediler 26 hafta lık olmuştum randevuya gitiğimde sizde dua edin Rabbi m yardım eder inşaAllah