Kızlar böyle bir sorun yaşayan oldu mu aramızda. Önce 8.3 du sonra 9.5 e yükselmiş doktor korkup mr istedi bugün cektirdij şuan icin sorun görünmüyor ama sıvı artarsa diğer kısımlara zarar verebilir dedi çok korkuyorum şuan 29 haftalik gebeyim anne karnında yapacak bisy yokmuş zaten ama belirsizlik içinde beklicez mecbur