Svg02 Herkesin problemi ve yaşadıkları kendine has ve özeldir çok sert bir cevap olmuş lütfen sadece olumlu olanlara odaklanın. Bende 32 haftalığım şuan gribim zor nefes aldığım için ayaktayım. Kuzenimle aramızda 4 gün var o da hamile o çok fazla problem yaşıyor ama moral olarak iyi. Benim problemim yok ama moral olarak pek iyi olmadığım zamanlarda oluyor. O yüzden lütfen kimseye takılmayın hepimiz hamileyiz günü geçtim saatimiz saatimize uymuyor inşallah rahat bir şekilde uyur dinlenirsiniz geçmiş olsun ❤️