papatya981 SayeMom ya bu kan degeri nasıl 10 çıkıyor plt değerinemi bakiyorsunuz ? Benm plt değerim 130 çıkmıştı sonra 85 çıktı banada hemşire doğumda kanama olursa riskli durduramazlar falan demisti 😢
SayeMom papatya981 yok kız normal HGB yazıyor ona bakcaksın 12-15 arası normal değer ama benim hep 10.1, 10.3 falan çıkıyor 😊
elifeari papatya981 wbc beyaz küre lokasit plt kırmızı kan trombosit. Gebelerde 100 bin altı riskli plt değeri. Yükseltmek için de kan yapıcı şeyler yemek lazım.
Mina2017 SayeMom benımde 9,6 ydı kanım ve bebegım kilo almıyordu bu sebepten ötürü.doktorum uç kez demir serum takviyesi yaptırdı ve bugun kanıma bakıldı 12 küsürlerde .ve bebegım kılo almaya basladı
SayeMom Mina2017 yaa benimde bebegim haftada 90-100 gr aliyor fazla almiyor bana niye bunu yapmiyor acaba anlamis deglim ve aylardır süren sorunum bu 2 haftada birde kan tahlili vermeme rağmen bide🙄
Mina2017 SayeMom valla yaptırın pekmezle şunla bunla olmaz demişti doktorum.haftada 100 gr alan cocuk 400 gr almaya basladı.hemde direncim arttı daha iyiyim canlandım resmen.eski halimden eser kalmadı.
Sym20 SayeMom pekmez,keci boynuzu ,ciger,siyah kuru uzum suan aklima gelen bunlar canim bunlarda guzel kan yapiyo
Nureylaa SayeMom sabah ac karnına al hemen üstüne c vitamini ne varsa onu ye iç portakal suyuyla alırsan daha mükemmel olur tabi , en az 2 saat süt ve süt ürünleri kafein içeren hiç bir şey tüketme, c vitamini emilimi artırır daha hızlı etki eder en azından
elifeari SayeMom ben 14 yıldır kan kanseriyim. Kanınızı yükseltmek istiyorsaniz pekmezdir domatestir uzumdur bunlar yükseltmez öyle kolay kolay. En hızlı yöntemi dalak ve et yemektir. Kırmızı et bol bol ve dalağı da doktorunuza sorun. 2 olan değeri bir ayda her gün yediğimde 30 yapmistir. Birde elma havuç pancar hepsi orta boy sıkıp için. Hem bebeğe hem kanininiza çok faydası olur.
papatya981 elifeari neler kan yapıyor ki bir doktor riskli değil sonuc olarak bir yere gönderiyorlarmis orasi kanın toplanmasina bir araya gelmesi durumuna bakıyormuş eğer yeteri kadar hızlı ve bir araya geliyorsa 100un altındaysa bile sorun etmiyormus 😟
Yagmurdgdgn13 SayeMom benim de kan değerlerim 10lardaydı. Gyno ferumu günde 2 doza çıkardı doktorum 11 re yükseldi anca. Bu arada kuru üzüm pekmez falan ye.
Sinem_20 SayeMom Bana 2 kere kan serumu takıldı sende doktorundan isteyebilirsin şimdi ilacı biraktirdi demirim yüksek diye ben yinede günde 1 defa kullanıyorum🤗
papatya981 Sinem_20 ben söyledim altibucuk aylık hamileyim şuan bakmayacaz buna daha sonra dedi birşey demedim bende ne diyim öyle dediyse belki doğuma yakın bakacaktır 😟
HazalS SayeMom pekmez veya sihay çekirdekli üzüm bana doktorum bunlari da tukete bilirsin kan yapmaya yardımcı olur demişti
papatya981 HazalS pekmez var evde içmiyorum valla ama bugünden itibaren iceyim hatta şuan giriyorum bir yemej kaşığı içmeye 😢 siyah kuru üzümde alayım yarın falan teşekkürler
elifeari papatya981 plt 95 bin olunca ben üç gün hastanede yattım. Tansiyonum 14 9 du. 16. Haftamda. Yaymaya bakmislardir. Kan bileşenlerine.
dml33 SayeMom kapsül gibi banada onu verdi icmedim midem agridi dün kan verdm dusmus degerm kapsülü çıkarıp içini ictm sabah ins fayda eder aslında drajesi şeklindede var o ilacın bn bi ara onu kullandm bu bitince onu dicem bakalım yazarsa