Leylimley16 vlla Bn ilk hamileliğimdede hamile olur olmaz şiştim bunda da hamike olur olmaz şiştim bnn bünyemden heralde çocuğu içine alamıyo bünyem galiba hmn dışa vuruyor anlaşılır gibi değil. Bn ilk hamileliğinmde 25 kilo aldım çocuk 3.buçuk kilo doğdu yni anlıyacağın 21 buçuk kiloyu boşa aldık 🤣🤣🤣🤣🤣