Siinomyy91 çok kötü olduğumda günde 5-6 dan fazlaysa kusmaların gel serum takalım demişti. Benim bazen 1-2 saatin içinde 5-6 yı geçiyordu. O durumda gidip serum taktırıyordum,bulantı kesici vitamin vs. 1-2 gece hastanede kalıyordum. Eve gelince yine başlıyorsu kusmalar ama en azından vitamin takviyesi almış oluyordum. Tavsiye ederim